Ağustos Ayı Favorilerim

by - Ağustos 29, 2015


Merhabalarr, yine bir ayı daha, bir yazı daha geride bırakıyoruz. Bana sorarsanız ben bu durumdan gayet mutluyum. Çünkü okuluma, şehrime, arkadaşlarıma kavuşuyorum. Bir de daha önce anlattığım üzere pek eğlenceli bir yaz geçirdiğim söylenemez. Yine de izlemek isteyip izleyemediğim filmleri izledim, bol bol kitap okuyup dizi izledim. Yani eğlenceli olmasa da verimli bir yaz oldu benim açımdan.
Ağustos ayı favorilerim tarzında paylaşımları daha çok Youtube'da görüyorum. Youtuber olmadığım için ve daha doğrusu merakım olmasına rağmen videoda bir şeyler anlatma yeteneğim olmadığı için bloga uyarlasam nasıl olur dedim. Ki gördüm ki güzellik bloggerları bunu zaten çokça yapmaktaymış
Neyse, gelelim bu ay ki favorilerime.

Telefon Uygulamaları
Evde çok zaman geçirince tabi ilk sırata bunu koymam şaşırtıcı olmamıştır. Aslında çok yararlı bulduğum birkaç uygulama var. Ama onları başka bir yazıda detaylıca anlatmak istiyorum. Şimdi sadece bu ay en çok kullandığım uygulamalardan bahsedeyim.

1-Spotify

Aslında çoğunuzun bildiği bir uygulama Spotify. Ben bu senenin başından beri falan kullanıyorum. Müzik dinlemek için güzel bir program. Fakat amacınız yeni müzikler, yeni tarzlar keşfetmekse tam aradığınız uygulama. Her tarzda, günün her saatine göre, ruh halinize göre, spor temponuza göre yani her duruma uygun bir liste bulabilirsiniz. 

2- Goodreads

Konu ben olunca en sevdiğim telefon uygulamalarına Goodreads'ı eklemesem olmazdı. Bu uygulamanın web sürümü de mevcut. Uygulamaya girip ne okuduğunuzu, kaçıncı sayfada olduğunuzu, hangi kitaplara sahip olduğunuzu paylaşabilir kitaplar hakkında yapılan yorumları okuyabilir reading challengelara katılabilir ya da kendiniz için bir challenge oluşturabilirsiniz. Aynı zamanda kitaplardaki favori alıntılarınızı da uygulama üzerinden işaretleyebilirsiniz. Ben bu uygulamanın çok çok yararlı bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Mutlaka deneyin.

Müzik
Tabii olmazsa olmazımız müzik. Ben genelde her tarz müzik dinleyen biriyim. Bu yüzden biraz karışık olucak liste. İşte bu ay en çok dinlediğim şarkılar.


Kitap

Bu ay okuyup en beğendiğim kitap Portobello Cadısı oldu. Sadece Paulo Coelho yazdığı için bile favorim olabilirdi tabii. Ama yine beklentiyi karşılayan müt-hiş bir kitaptı. Yazısı yakında blogda.

Film

Bu ay uzuuuun zamandır izlemek istediğim bir film olan The Hunger Games Mockingjay'i izledim. Ve serinin diğer filmlerinde olduğu gibi çok beğendim. Katniss zaten en beğendiğim kadın karakterlerden. Film hakkında çok konuşmama gerek yok sanırım. Detaylı blog yazmayı düşünüyorum seri tamamlanınca. Ancak aşağıda paylaştığım sahneye bayılmıştım. Onu söylemeden edemiyeceğim
*

*
Dizi

Bu yaz en sevdiğim dizi Hannibal oldu. Hatta şimdiye kadarki en sevdiğim 5 diziden biri oldu diyebilirim. Dizinin psikoloji, kriminoloji ve polisiye ile iç içe olması yetmezmiş gibi bir de Hugh Dancy gibi bir faktör var. Diziyi çok sevdim, asla sıkmıyor. Zaten 2 sezonu aralıksız izledim. 3 sezon çok o tadı vermese de yine de güzel. Kaldırılacağı konusu etrafta konuşulup duruyor. Umarım kaldırılmaz. Mutlaka izleyin.
Dipnot:Midesi hassas olanlara önermem.

Eveet benim Ağustos ayı favorilerim bunlardı. Sizinkileri de yoruma yazabilirsiniz. Ayrıca blogda daha fazla böyle yazı görmek isterseniz ya da nasıl yazılar görmek isterseniz yoruma yazabilir ya da bana ulaşabilirsiniz.
Son olarak Eylül'e merhaba demek için klasik bir şarkıyı da paylaşıp gidiyorum.



Eylül hepimiz için muhteşem olur umarım.


Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!