Blog yazmak ya da yazamamak?

by - Haziran 26, 2015

mabellejournal

Ilık geçen bir Adana gününden merhabalar efendim. Ben geldim -çok erken oldu dimi?- Buralara uzun zamandır yazmamamın sebebi ne kitap ne film. Çünkü bolca kitap okudum ve hatırı sayılı film izledim. Ancak son dönemlerde okul, sınavlar ve bazı şeyler vardı. Biliyorum bunlar blog yazmama engel değil fakat kendime bayağı bir vakit ayırdım.
Şimdi uzunca anlatmak istiyorum aslında. Uzun zamandır bir arayıştayım. Kendimi arıyorum. Nasıl birisi olduğumu, ne istediğimi, ne hissettiğimi anlamaya çalışıyorum.
Peki neden arayıştayım?
İnsanlara kendimi doğru yansıtamadığımı gördüm. Ve bunun sebebinin kendimi tanımamak olduğunu anladım.İçimde onlarca kişi var. Elif Şafak'ın Siyah Süt kitabını okuduysanız bilirsiniz. Bir kadının içinde bir çok kadın vardır. İşte ben hangisi ana karakter bulamıyorum. Nasıl davranmam gerektiğini bilemiyorum. 
mabellejournal


Neyse işte efendim, kendi içimde böyle bir arayıştayım. Aslında uzun uzun yazmak isterim ama şimdilik ancak bu kadar yazabiliyorum. 
Aa bu arada bahsettim mi bilmiyorum. Tangoya başladım. Özgürce dans ettim. Tango yarışmasına katıldım, birinci olamasam da harika bir tecrübe ve harika dostluklar edindim.  
Yani efendim kısacası yaz uzun, okunacak tonlarca kitap var ve yaşanacak kocaman bir hayat. Ben artık buradayım, sizi de bekliyorum.

Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!