Benim yurt maceram

by - Mart 01, 2015


Son yayınladığım yazıyı yazmamın üstünden 2 hafta geçti. Bu 2 haftada yorumlayabileceğim bir kitap okuyamadım maalesef :(
O yüzden telafi amaçlı blog yazısı yazmaya karar verdim. Sizinle son 2 haftada neler olduğunu paylaşmak istiyorum.
Öncelikle Adana'ya döndüm, ilk gecemi polis evinde geçirdim ve yurda yerleştim. Ama bu yurda yerleşme olayı benim için oldukça yorucu ve karmaşık oldu.
Sabah dokuzda uyanıp Ziyapaşa'daki Kyk Müdürlüğü'ne gittim bana müdürün saat birde geleceğini söylediler. Tabii ben o saate kadar gidiş dönüş yapmak yerine mağaza gezmeyi tercih ettim. Saat bire kadar gezip gereksiz bir sürü şey aldıktan sonra saat 12:50 falan gibi babam aradı. Meğerse kyk müdürünün değil de sabancı yurdunun müdürünün yanına gitmem gerekiyormuş. Neyse, Sabancı Yurduna gittim, müdürle görüşmek için bi yarım saat falan bekledim sonra müdür ile görüştüm. Ve müdür bana ismimin yeni gelen öğrenciler arasında olmadığını söyledi. Tekrar tuttum kyk müdürlüğünün yolunu.
Kyk Müdürlüğü'ne gittim. Beklerken Sabancı Yurdu'nun müdürü gelip sana Fevzi Çakmak Yurdu çıkmış demesin mi..
Hani hiç mi bi işim yolunda gitmez anlayamıyorum bazen.
Neyse polis evine döndüm valizlerimi aşağı indirip bekledim. Arkadaşlarım geldi arabaya koyduk valizleri falan. Sonra yurt girişinde indirdik valizleri arkadaşım gitti falan. 2 kocaman ve acayip ağır valizimi bekleme odasına bırakıp kaydımı yapacağım binaya gittim. Kadın gerekli evrakları isteyince aval aval baktım yüzüne. Gerekli evraklar derken? Neyse ki çok fazla istenen bişey yoktu. Yalnızca öğrenci belgesi almam gerekiyordu saat beş olmadan. Hızla fakülteme gittim fakat öğrenci belgesi fakülteden alınmıyormuş. Okulun diğer ucundaki dekanlığa gidip öğrenci belgemi aldım. Tekrar yurda dönüp kaydımı yaptım. Ancak gün boyunca uğraştığım şeyler bir yana en zor yanı yeni başlıyordu: valiz taşımak. Misafirhanede yer olmadığı için beni üçüncü kata vermişler. 2 kocaman valizimi üç kat çıkartmak ve yerleştirmek benim için çok çok zor oldu fakat gün bitmeden yerleştirdim. (tabii daha sonra misafirhaneye geçerken de üç kat indirmem ayrı bir konu!)
Neyse, sonuç olarak şu an size Fevzi Çakmak Yurdu A Blok Misafirhanesinden yazıyorum ve sanırım uzun bir süre burada kalacağım. Umarım da öyle olur! Çünkü artık taşınma macerası ile uğraşmak istemiyorum. Benim için maceralı fakat oldukça yorucu geçen günümü sizinle de paylaşmak istedim. Umarım fazla sıkıcı olmamışımdır :)

Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!