Geciken yazı

by - Mart 01, 2015


Merhaba!
Uzun zamandır kitap yorumu dışında blog yazmadığımın farkındayım. Aslında ilk yazımdan sonra hiç yazmadım sanırım. Bu süre içerisinde neler oldu peki?
En başta okulum tatil oldu, ailemin yanına geldim. Tabi bolca dinlendim, dizi izledim, kitap okudum ve bir dönemin yorgunluğunu böyle attım. Geldiğim hafta büte kalıp sonraki hafta dönme planları yapmıştım fakat büte kalmadığım için tatilimi uzattım. Sanırım bir aydır burdayım ve işte pazar günü Adana'ya dönüyorum. Üstelik bu defa da farklı bir maceraya gidiyorum. Bir süre önce yurttan ayrılmıştım ve bu dönem yeni bir yurda geçiyorum. Hatta bu yurt devlet yurdu. Şimdilik misafirhanede kalacağım. Umarım yarı özele geçerim en kısa zamanda.
Neyse, tatil diyordum en son. Bu dönemde delice anne yemeği yerim diye düşünürken midemdeki rahatsızlıktan dolayı yemeği yiyemediğim gibi üstüne bir de 3 kilo gitti. Neyse, sağlık olsun. Nasıl olsa Adana'ya gidince kendimi La Creme'e atıp delice macaron yiyeceğim.
Tatilimle ilgili anlatacak pek bir şey yok açıkçası. Sadece bolca dinlendim diyebilirim.  Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın!

PS: Tema ile ilgili yardımcı olabilecek olan varsa aranızda lütfen bana ulaşsın.

Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!