Vize haftası bittiyse bi blog yazılır

by - Nisan 10, 2015



Harika bir bahar gününde bodrum kattaki yurt odamdan herkese merhaba!
Belki de haftalardır dinlenmeye vakit ayırmadığımı fark ettim ve bugünü tatil ilan ettim. Yine uzun zamandır yorumlar dışında blog yazmayı ihmal ettiğimin farkındayım. Hepinizin bildiği gibi vize haftasını atlattık, birkaç sosyal sorumluluk projeme vakit ayırdım, şimdi ise biraz okula ve okumaya vakit ayırmayı düşünüyorum.


Öncelikle vize haftasından başlayalım. Vize haftasında Nöbetçi Kütüphane'de sabahladık. Tabii sadece ders çalışmadık, aralarda muhabbet ettik, gitar çaldık, söyledik, dinledik. Nöbetçi Kütüphane'nin bizi diğer üniversitelerden ayıran bir şans olduğunu düşünüyorum. Harika atmosferi, Cemil ve Caner Bey, biz gönüllüler ve okumayı seven birçok insanın buluştuğu harika bir mekan.


(Nöbetçi Kütüphane'de sabahlayan okurlarla öz çekimimiz :) )

Dediğim gibi, vizelerden sonra sosyal sorumluluk projelerime daha çok ağırlık verdim. Bunlardan birisi Çukurova Üniversitesi Girişimcilik Kulübü'nün Açık Hava Sineması etkinliğiydi. Etkinlik, üyesi olduğum Sosyal Sorumluluk takımının minikleri mutlu etmek için toplayacağımız parayı tamamladık. Neşeli Günler'i izlediğimiz gösterime yüzlerce kişi geldi. Herkese teşekkür ediyorum gerçekten! İyi ki varsınız iyi ki geldiniz!




(fotoğraflar: nöbetçi kütüphane)


Şimdilik bu kadar! Bir dahaki blogda görüşmek üzere! 


Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!