Marriage Not Dating

by - Temmuz 08, 2015





Tür: Romantik, Komedi, Aile 
Bölüm Sayısı: 16 

Yayın Kanalı: tvN 

KONUSU
Evlenmek için ailesi tarafından baskı gören Gong Ki-Tae (Yeon Woo-Jin), baskıdan kurtulmak için kolejden bir kız arkadaşını ailesine sevgilisi olarak tanıştırır ve olaylar bir biri arkasına gelişmeye başlar. 









Gong Ki Tae  

Varlıklı bir aileden gelen 33 yaşındaki başarılı plastik cerrahıdır. Aşındırıcı bir kişiliğe sahip tam bir zamparadır.










Joo Jang Mi
Önceki ilişkilerinde sayısızca başarısız olmasına karşın gerçek aşka inanan,29 yaşında küçük bir kasaba kızıdır. 
Lüks bir marka mağazasında çalışan olarak,o lüks ürünlerle çevrili olmasına rağmen kendisi hiç birine sahip değildir. 
Onun yaşı ve sosyo-ekonomik sınıfı onu çirkin bir gelin adayı yapsa da "evlilik pazarında" 
Jang-mi`ne evlilik "yeryüzündeki en romantik yasa" olduğu inancı yapışmıştır.







Han Yeo-Reum

Onun acı dolu gecmisi, Yeoreum`un ona yaklaşan herkesi uzaklaştırmasına sebep olur.


Lee Hoon Dong
Aşka inanmayan bir adamdır.Jang-min'le karşılaşana kadar..








Kang Se-ah
Ki-Tae gibi o da zengin bir plastik cerrahtır. 

Se-ah kadınların erkeksiz yapamayacağı görüşüne inanmaktadır.



Nam Hyun-hee 
Zengin bir adamla evlenerek turnayı gözünden vurmak istemektedir. 
Ve Jang-mi nin iş arkadaşıdır.







Yazarın yorumu:  
Bu dizi benim soluksuz izlediğim sayılı dizilerden. Çoğu Kore dizisini ara vererek izliyorum, bazen sıkabiliyor. Fakat bu dizi öyle değil. Bu dizi konusu olsun, karakterler olsun, müzikler olsun asla sıkmadı beni. En sevdiğim 2. dizi ünvanını da aldı -birincisi playfull kiss hala tabiiki *.* - Ben şiddetle izlemenizi tavsiye ediyorum. Eğer eğlenceli bişeyler arıyorsanız tam size göre bir dizi.


Dikkat, bu kısımdan sonrası ağır spoiler içerir!




Bu sahnede Jang Mi altına kaçırıyordu hehehe


Evlilik teklifi *.*


Yeo-reum üstsüz gezince Ki Tae'nin tavrı :D


Yaa çok yakışmıyorlar mı ama?

***

Veee son olarak bu dizinin en sevdiğim müziği ile yazımı sonlandırıyorum. Bir sonraki k-drama yazımda görüşürüüüzz.











Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!