Britney Spears Sendromu (?)

by - Şubat 09, 2016

Bazılarınız "bu ne biçim başlık" diyebilirsiniz. Fakat bu durumu tarif edecek bişey bulamadım. Küçükken en sevdiğim star Britney'di. (Bazılarınız şaşırabilir, biliyorum.) Öyle ki hakkında yazı yazılan tüm dergileri alır, tüm internet haberlerini çıkartırdım. En sonunda üç dosyam vardı Britney haberleri hakkında. Britney'i öyle seviyordum ki depresyona girdiği dönemde kendisi, evliliği veya anneliği ile ilgili yapılan tüm o kötü yorumları gördükçe kendime yapılmışçasına üzülüyordum.
Britney'i sevme nedenimse ne şarkıları, ne klipleri, ne şöhretiydi. Tam olarak şu şarkıda da anlayacağımız şeylerdi:


"She's so lucky, she's a star
But she cry cry crys in her lonely heart."

Her zaman bu ışıltılı hayatın onu bir yandan mutlu edip diğer yandan zehirlediğini düşündüm. Hep bu şöhretle arasında aşk-nefret ilişkisi vardı.
Bu yazıyı neden yazıyorum bilmiyorum. Belki de küçükken onu çok sevdiğim için bunu bir boyun borcu bilmiş olabilirim. Belki onu kendime çok yakın gördüm. Neyse yani efenim, belki hiç yayınlamam bile bu yazıyı. Fakat küçükken kendime diğer kızlardan hatta dışardan bakıldığında kendimden çok çok farklı bir idol seçmiş olabilirim. Yine de bu hüzün kraliçesini hep bi başka seveceğim sanırım. "Fan Girl" postu oldu farkındayım. Bu yazıyı da böyle idare edin siz en iyisi.

Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!