Flipped Film Yorumu

by - Aralık 01, 2015

Herkese yeniden merhaba! Uzuuuuuunca bir zamandır film yorumu paylaşmadığımın farkındayım. (Marslı hariç) Öncelikle belirteyim, yazdığım yorumlar sadece izlerken neler hissettiğimle ilgili, teknik açıdan ya da profesyonel anlamda hiçbir yorum bulunmamakta. 

Gelelim Flipped filmine. Flipped'i aslında uzun zaman önce izlemiştim. Fakat tekrar izleyince yorumlamak istedim.
Film 2010 yapımı, yönetmen koltuğunda ise Rob Reiner oturuyor. 
Filmin baş rollerini ise 1996 doğumlu Madeline Carroll ve 1995 doğumlu Callan McAuliffe paylaşıyor.
Gelelim filmin özetine:
Juli ve Bruce ikinci sınıfta tanışırlar. Juli'te göre Bruce onun hayatının aşkı olsa da durumlar Bruce için aynı değildir malesef. Seneler geçse de Juli'nin hayır cevabını anlamaması ise Bruce'ın canını sıkmaktadır. Fakat tanıştıktan 6 sene sonra Juli'nin yaşadığı bazı olaylar aralarında kuvvetli bir bağ olmasını sağlayacaktır.
Bana sorarsanız izlediğim en bebeksi, en içten filmlerden biri. Özellikle Juli'nin hayata bakış açısı, sahip olduğu değerler, ailesinin değer verdiği şeyler benim filmi daha çok sevmeme neden oldu.
Filmi sevmeme bir diğer neden ise oyunculardı. Ancak bu kadar güzel baş rol seçimi olabilirdi. Özellikle Juli rolünde izlediğimiz Madeline Carroll o kadar sade ve rolüne öyle yakışmıştı ki.
Filmde değinilen hassas noktaların ve konunun işleniş tarzının alelade, sıradan veya basit olmadığını hemen anlıyorsunuz. Benim bu tarz filmler arasında en beğendiğim filmlerden olmayı başardı.
İşte filmde en sevdiğim 2 sahte:
Kısacası benim izlediğim en naif filmlerden birisi oldu.Sizin ne düşündüğünüzü bilmem ama ben filmi çok çok beğendim ve izlemenizi şiddetle öneririm.
Eğer sizin de film önerileriniz varsa ya da bu filmle ilgili görüşlerinizi paylaşmak istiyorsanız yorum bırakabilir ya da bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!!

Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!