The Heirs Dizisi İzleyici Yorumu

by - Ağustos 26, 2015



Dizi adı: The Heirs
Yönetmen: Kang Shin-Hyo
Yazar: Kim Eun-Sook
Yayınlanacağı Kanal: SBS
Bölüm: 20
Yayın Tarihi: 9 Ekim 2013
Tür: Romantik
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Konusu:
Öyle çok farklı bir konumuz yok. Zengin oğlan fakir kız, imkansız aşk. Abisi ile istemediği halde şirket yarışına girmeye zorlanmış, annesi gayrimeşru bir adam olan ve bu yüzden hep sorunlar yaşamak zorunda kalan Kim Tan. Annesi dilsiz, babası küçükken ölmüş bir kız olan, sürekli yarı zamanlı işlerde çalışıp para kazanmaya ve ailesine yardım etmeye çalışan kızımız Eung Sang.
Bu ikili Amerika'da tanışır. (Neden Amerika demeyin, diziyi izleyince göreceksiniz.) Kim Tan kızımıza aşık olur. E tabi kızımız da Kim Tan'a.

Yorum:
Ben bu diziye ba-yıl-dım. İzlediğim en en en güzel kore dizilerindendi. (Asla playful kiss veya princess hour'u geçecek dizi olmayacak. Konusu çok klasik görünüyor ama işleniş şekli bakış açısı falan çok farklı. Zaten dizinin baş rolünde Lee Min Ho ve Park Shin Hye var yani ordan ekstra güzel oluyor zaten.
Ben yan karakterlerden Lee Bo Na'yı da çok beğendim açıkçası.

***Burdan sonrası spoilerlı***


(biz de sana sarılmayı çok istiyoruz Lee Min Ho :( )


Bu sahne sanırım Won'u sevimli bulabileceğim ilk sahneydi dizide. Cidden sayesinde döndü Eung Sang Kim Tan'a.


Her seferinde asla vazgeçmeyip sarılan bir adam düşünün. Lee Min Ho ♪~♪ ヽ໒(⌒o⌒)७ノ ♪~♪


Dizideki en sevdiğim sahne bu sahne oldu. (e haliyle). Eung Sang'ın sırrını herkes öğrenince Kim Tan ona böyle destek verdi.


Eung Sang'ın annesi ve Kim Tan :D


Vee Kore dizilerinden anladığım üzere bir Koreli erkek ilişkide olduğunuzu göstermek istiyorsa çift kıyafetleri, ayakkabıları alıyor.


Bu da dizinin en yakışan çifti: Lee Bo Na - Chan Young
***
Kısacası mutlaka izleyin. Ben bittiği için bayağı üzüldüm. 
Başka yazmamı istediğiniz dizi yorumu varsa yorum yazabilir ya da bana ulaşabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.






Beğenebileceğiniz diğer yazılar

0 yorum

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkürler!